Відділ освіти, молоді та спорту Уманської Районної Державної Адміністрації

Нова Українська школа

Нова Українська школа  http://nus.org.ua/


МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ ТРЕТІХ І ЧЕТВЕРТИХ КЛАСІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

   Міністерством освіти і науки затверджені рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи.

  Метою рекомендацій є визначення основних підходів та орієнтовних вимог до оцінювання результатів навчання учнів третіх та четвертих класів, які навчаються за Держстандартом початкової освіти.

   Рекомендації містять особливості оцінювання результатів навчання учнів з української мови та читання, іноземної мови, математики, курсу «Я досліджую світ», інформатики, навчальних предметів освітньої галузі «Мистецтво» та фізичної культури.

   Прикріплені файли: 

Наказ МОН від 11.09.2020 №1146

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ ТРЕТІХ І ЧЕТВЕРТИХ КЛАСІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Орієнтовні вимоги до оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи

За матерілами сайту: http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/54477


МОН НАДАЄ ВІДПОВІДІ НА НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ ЩОДО ВЕДЕННЯ ШКІЛЬНОГО ЖУРНАЛУ В 1-4 КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

   У 1-2 класах підсумкове оцінювання здійснюється із застосуванням вербальної характеристики особистих досягнень, а його результати фіксуються тільки у свідоцтві досягнень. Тому  НЕ ПОТРІБНО виокремлювати спеціальні колонки для підсумкового оцінювання (наприклад, “І семестр” та “ІІ семестр”) і окремих видів перевірок (наприклад, “Тема”, “Зошит”), та, відповідно, записувати “Зарах.” (зараховано). 

   Роз'яснення щодо цього можна побачити у листі МОН. 

 МОН підготувало відповіді на найбільш поширені запитання щодо виставлення результатів оцінювання учнів та особливостей заповнення класного журналу для 1-4 класів Нової української школи.

 

За матерілами сайту: https://mon.gov.ua/


НАВЧАЙСЯ ЦІКАВО З LEGO  

ЧИТАЙ, МІРКУЙ, ТВОРИ! КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 3-4 КЛАСІВ


Вимоги до класного журналу

Інтегрований курс «Я досліджую світ». Орієнтовне календарно-тематичне планування (1 клас) за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

Затвердження методичних рекомендацій про оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу в Новій українській школі

Календарне планування 1 клас НУШ

Орієнтовне календарно-тематичне планування з української мови (1 клас)

Орієнтовне календарно-тематичне планування з математики (1 клас)

Орієнтовне календарно-тематичне планування з музичного мистецтва (1 клас)

Tипова освітня програма початкової освіти

Нові матеріали з “Математики” для пілотних шкіл

Обговорення положення про Національну освітню е-платформу

Про онлайн-курс для вчителів початкової школи 



Посібник «PISA: математична грамотність»

Посібник «PISA: читацька грамотність»

Посібник “PISA: природничо-наукова грамотність”

 


Нормативно-правова база НУШ: